Sławomir Wojtkowski

Sławomir WojtkowskiSławomir Wojtkowski (ur. 1968), dyrektor Warszawskiej Szkoły Reklamy, wykładowca i trener prowadzący zajęcia i szkolenia z zakresu komunikacji marketingowej; przedmiotem jego szczególnych zainteresowań, ale i osobistą słabością, jest reklama prasowa, którą zajmuje się od ponad 15 lat; pionier badań z zakresu struktury i percepcji reklamy drukowanej, wieloletni pracownik koncernów prasowych, m.in. Jürg Marquard Press (Przegląd Sportowy, Express, Sztandar) i wydawnictwa Infor (Marketing w praktyce, Manager). Konsultant i recenzent prac dyplomowych i naukowych z dziedziny reklamy (m.in. w warszawskiej ASP) i biegły sądowy w tej dziedzinie. Pisze pracę doktorską z zakresu etyki biznesu i zarządzania.

Prowadzi zajęcia w WSR:

  • reklamę prasową
  • filozofię
  • etykę reklamy i kulturę zawodową
  • strategię reklamy
  • projektowanie ogłoszeń prasowych
  • spotkania z twórczością Kazika Staszewskiego i zespołu kult

Kontakt:

Oceń:

Sławomir Wojtkowski

  • Aktualnie 3.67/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 3.7/5 (3 głosy)